راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2

راهنمای  خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, کیسه خواب, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/کیسه خواب/

 

نقد و بررسی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2

محصول مورد نظر شما یعنی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 در برند کیسه خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2، دارای طراحی زیبا به همراه نوآوری و امکانات فوق العاده ای می باشد. در سفر به دلیل نبود امکانات کافی برای خوابیدن استفاده از کیسه خواب ها می تواند بهترین انتخاب برای خوابی آسوده و راحت باشد. کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 گزینه ای ایده آل و مناسب برای شما در سفر، طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و …می باشد. این کیسه خواب با داشتن دمای کامفورت ۷ درجه سانتی گراد جزو کیسه خواب های گرم محسوب می شود که می توانید در هوای نسبتا خنک و گرم از آن استفاده نمایید.
جنس رویه کیسه خواب ونگو از نایلون بوده که مقاوم در برابر پارگی و سایش است. از ویژگی های این محصول که می توان به آن اشاره کرد وزن بسیار سبک، نرمی فوق العاده و لایه تنفس پذیر می باشد. کیسه خواب Fuse 2 مجهز به تکنولوژی Insulite® Fusion(عایق ترکیبی) است که از۷۰٪ مواد ضد آب ۷۰۰FP و ۳۰٪ عایق مصنوعی ۴T ساخته شده است و سبب مقاومت بالای کیسه خوابدر برابر رطوبت برای مدت زمان طولانی می شود. مزیت دیگری که این تکنولوژی دارد، خشک شدن سریع کیسه خواب می باشد.
طرح این کیسه خواب مومیایی(اطلاعات بیشتر در مقاله راهنمای خرید کیسه خواب) بوده که قسمت سرشانه عریض و قسمت پاها باریک است و این ساختار سبب آن شده که فضای کمتری برای اتلاف انرژی موجود باشد و کیسه خواب برای مدت بیشتری گرم بماند. قسمت گردن و شانه ها مجهز به بندهایی است که می توانید با کشیدن آن ها کیسه خواب را تنگتر کرده تا از نفوذ سرما جلوگیری نمایید. در ضمن این بندها دارای ساختاری ضخیم هستنند تا در تاریکی شب به آسانی قابل تنظیم باشند. طراحی قسمت پایین کیسه خواب نیز به گونه ای است که پاها در حالت طبیعی قرار می گیرند و باعث حفظ راحتی و آرامش در هنگام خواب می شود.
زیپ جانبی کیسه خواب، به صورت دو طرفه بوده که از قسمت بالا و پایین امکان باز و بسته شدن را دارد، از این ویژگی می توانید برای تهویه و گردش هوای داخل کیسه خواب استفاده نمایید. داخل این محصول یک جیب مخفی برای قراردادن لوازمی مانند گوشی، مدارک شناسایی و … در نظر گرفته شده است. در ضمن کیسه خواب ونگو دارای یک کاور، جهت بسته بندی و حمل و نقل آسان می باشد که موجب محافظت از کیسه خواب در برابر پارگی و یا آسیب رساندن به آن می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی سبد نان و سبزی مدل سالین کد 123

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2


ویژگی و مشخصات کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2

سایز
متوسط
نوع پوشش
الیاف
جنس رویه
نایلون
جنس داخلی
نایلون
ظرفیت
یک نفره
بالش
ندارد
مقاوم در برابر آب
دارد
نحوه بسته شدن کاور
زیپ
نحوه بسته شدن کیسه خواب
زیپ دو طرف

تصاویر برای کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2

برچسب های لازم برای کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 |
خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 |
مشخصات و قیمت کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Fuse 2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول