راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur

راهنمای  خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excaliburدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, کیسه خواب, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/کیسه خواب/

 

نقد و بررسی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur

محصول مورد نظر شما یعنی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur در برند کیسه خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350 / Excalibur، دارای طراحی مومیایی بوده و مناسب برای کسانی است که به دنبال کیسه خوابی سبک و کم حجم می باشند. اکثر افراد به خصوص کوهنوردان و یا کسانی که با کوله پشتی سفر می کنند داشتن کیسه خواب مومیایی را به خاطر وزن کم، کم جا و داشتن پوشش سر به کیسه خواب های دیگر ترجیح می دهند. این محصول که متعلق به برند انگلیسی ونگو می باشد با برخورداری از دمای کامفورت ۰ درجه سانتی گراد و حداقل دمای ۲۴- درجه سانتی گراد قابل استفاده در سه الی چهار فصل سال بوده و همراهی مناسب برای علاقه مندان به طبیعت گردی می باشد.
طراحی کیسه خواب مومیایی به این معنا بوده که کیسه خواب هر چه به سمت پایین می آید کوچکتر می شود و در قسمت پاها از عرض کمی برخوردار است. این نوع طراحی علاوه بر ویژگی هایی که گفته شد سبب می شود تا انرژی کمتری نیز برای گرم کردن آن صرف شود و در مدت زمان کمتری نسبت به کیسه خواب های مستطیلی گرم شود. خاصیت دیگر این مدل داشتن سرپوش است که با قرار دادن سر خود داخل آن از نفوذ سرما به سر و گردن جلوگیری کرده و همچنین سریع تر می توانید کیسه خواب را به دمای مطلوب برسانید. رویه‌ی این محصول از جنس ۱۰۰% پلی استر ۱۹۰T و پارچه آستری با پوشش مایکروفایبر بوده که نرمی، لطافت و قابلیت تنفس پذیری فوق العاده ای به آن بخشیده است. داخل این کیسه خواب از ۶۰ درصد الیاف مصنوعی (الیاف توخالی سیلیکونیزه تک سوراخ) بوده که توسط متخصصین شرکت ونگو با استفاده از تجهیزات نوآورانه و جدید برای ساختن بهترین عایق تولید شده و ۴۰ درصد آن از پلی استر می باشد. این عایق سبب شده تا کیسه خواب دوام بالایی داشته و بتواند گرمای بسیار مطلوبی برای خواب فراهم کند.
زیپ در نظر گرفته شده برای این کیسه خواب به صورت دو طرفه می باشد تا به راحتی هم از داخل و هم از خارج باز شود. این زیپ که در قسمت چپ کیسه خواب تعبیه شده دارای فلپ است تا از گیر کردن پارچه درون زیپ جلوگیری کند. همچنین با عایقی که برای زیپ در نظر گرفته شده از هدر رفتن گرما از طریق زیپ جلوگیری می شود. از مهمترین قسمت های این کیسه خواب وجود یک بند کشی در قسمت سرپوش و دور گردن بوده که با کشیدن آن قسمت سر کیسه خواب جمع شده و امکان نفوذ سرما را کاهش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این کیسه خواب وجود یک جیب کوچک در داخل آن بوده که کارایی مختلفی دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کلاه ایمنی دوچرخه لیمار مدل 249

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur


ویژگی و مشخصات کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur

سایز
متوسط
نوع پوشش
الیاف
جنس رویه
پلی‌استر
جنس داخلی
پلی‌استر
ظرفیت
یک نفره
بالش
ندارد
مقاوم در برابر آب
دارد
نحوه بسته شدن کاور
زیپ
نحوه بسته شدن کیسه خواب
زیپ دو طرف

تصاویر برای کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل  Nitestar 350-Excalibur
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل  Nitestar 350-Excalibur

برچسب های لازم برای کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur |
خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur |
مشخصات و قیمت کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ونگو مدل Nitestar 350-Excalibur رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول