راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintageدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار الکتریک اسکوایر مدل Vintage Modified Stratocaster یک گیتار الکتریک سالید بادی است که به شما سبک ظاهری و حس کلاسیک یک استرت وینتاژ را می‌دهد، به علاوه‌ی برخی مشخصات متفاوت برای رسیدن به ظاهر و حس شخصی خاص. شکل و شمایل یک گیتار الکتریک وینتاژ کلاسیک در اسکوایر Vintage Modified آشکار است ولی اضافه شدن پیکاپ‌های گرم‌تر طراحی شده توسط سیمور دانکن، صفحه‌ی انگشت‌گذاری رزوود و هاردور کروم، به آن حال و هوا و تاچ یک ساز شخصی‌سازی شده را می‌دهد. گیتار الکتریک استراتوکستر Vintage Modified اسکوایر بدنه‌ای از جنس چوب لاله‌ی درختی و دسته‌ای از جنس چوب افرا با ته‌رنگ شبیه به دسته‌ی یک استرت وینتاژ دارد. این ترکیب علاوه بر تولید صدای جاودانی استرت، با وزن سبک خود گیتار استراتوکستر Vintage Modified را بسیار راحت و مناسب برای نوازندگی طولانی می‌کند. عناصر وینتاژ را می‌توان در همه جای این گیتار یافت. از سردسته‌ی بزرگ به سبک دهه‌ی ۷۰ میلادی گرفته تا کاورهای سالخورده‌ی پیکاپ‌ها و مارکرهای کهربایی رنگ بر روی صفحه‌ی انگشت‌گذاری، همه و همه بر ظاهر وینتاژ این گیتار می‌افزایند. صدای آشنای استرت در این گیتار توسط یک مجموعه‌ی سه تایی از پیکاپ‌های طراحی سیمور دانکن تولید می‌شود که تنی شفاف و روشن با کشش نتی عالی دارند. مجموعه‌ی امکانات عالی این گیتار استراتوکستر با یک بریج ترمولوی وینتاژ کامل می‌شود که به شما امکان اجرای بندهای کلاسیک موسیقی راک را خواهد داد.
گیتار الکتریک، گیتاری است که از پیکاپ برای تبدیل لرزش سیم‌ها به تحریکات الکتریکی استفاده می‌کند. معمول‌ترین نوع پیکاپ‌های گیتار الکتریک از قانون فیزیکی القای مستقیم الکترومغناطیس بهره می‌برند. سیگنال تولید شده توسط یک گیتار الکتریک برای فعال کردن بلندگوهای بزرگ بسیار ضعیف است، به همین دلیل پیش از ارسال آن به اسپیکر باید توسط یک آمپلی‌فایر تقویت شود. از آن‌جا که خروجی گیتار الکتریک یک سیگنال الکتریکی است، به راحتی می‌توان آن را با استفاده از مدارهای الکترونیکی تغییر داد و به صدا رنگ‌های متفاوتی بخشید. به طور معمول از افکت‌های مختلفی نظیر Reverb و Distortion برای تغییر صدای گیتار الکتریک استفاده می‌شود. گیتار الکتریک که در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی برای تقویت صدای گیتار در میان سازهای مختلف گروه نوازندگان سبک جز ابداع شد، امروزه در انواع سبک‌های بلوز، راک و متال ساز اصلی محسوب می‌گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی کنترلی مدل بی ان وه ای ایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage


ویژگی و مشخصات گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage

تصاویر برای گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage

برچسب های لازم برای گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage |
خرید اینترنتی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage |
مشخصات و قیمت گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک فندر مدل Squier Vintage Modified Stratocaster Vintage رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول