راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MNدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, سازهای زهی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/سازهای زهی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار الکتریک Redline 3 با افزودن یک بریج ترمولوی فلوید رز، به نوازندگان تند مزاج اجازه می‌دهد تحریرهایی پرقدرت را در عین حفظ ثبات مطلق کوک به اجرای خود اضافه کنند. این گیتار الکتریک همانند دیگر مدل‌های سری فوق‌العاده‌ی Redline کمپانی گودین صدایی سوزان و وحشی دارد. با استفاده از سیستم عبور سیم‌ها از داخل بدنه یا string-through، کشش نت بالا یکی از خصوصیات ذاتی سری Redline است. در گیتارهای این سری بخش مرکزی بدنه از جنس چوب درخت افرای برگ نقره‌ای ساخته شده و بال‌های آن از جنس چوب درخت سپیدار هستند. دو پیکاپ هامباکر اکتیو EMG، غرش مهیب صدای این گیتار را دوچندان می‌کنند. Redline 3 به یک پیکاپ EMG-85 در محل نک و یک پیکاپ EMG-51 در محل بریج مجهز است. این ترکیبی کارآمد و محبوب است که بسیاری از بزرگان موسیقی متال از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از سوییچ سه حالته‌ی پیکاپ می‌توانید ترکیب‌های مختلفی از این پیکاپ‌ها را بکار ببرید. پیچ‌های کنترل ولوم و تن صدا در عین سادگی اجازه می‌دهند به راحتی به صدای دلخواهتان برسید. دسته‌ی سریع و روان گیتار Redline 3 از جنس چوب افرای بسیار سخت که به یک صفحه‌ی انگشت‌گذاری ارگونومیک از جنس رزوود یا افرا با ۲۲ فرت سوپر جامبو مجهز است امکان نواختن سریع‌ترین آرپژها را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات و مشخصات این گیتار می‌توان به سردسته‌ی Redline 3 با سبک طراحی جسورانه، بایندینگ مشکی ضخیم و صفحه‌ی رویی خیره کننده‌ی براق راه راه در مدل‌های رنگی یا صفحه‌ی رویی نیمه براق مدل نچرال اشاره کرد. اگر شما جزو آن دسته از نوازندگان گیتار هستید که زندگی بدون دسته‌ی ترمولو برایتان دشوار است، گیتار الکتریک Redline 3 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
کمپانی گودین از سال ۱۹۷۲ کار خود را در ایالت کبک کانادا با ساخت گیتارهای رابرت گودین آغاز کرد. در حال حاضر دفتر اصلی کمپانی گودین در شهر مونترال ایالت کبک قرار دارد و این کمپانی گیتارهای خود را در شش کارخانه واقع در ایالت کبک کانادا و نیوهمپشایر ایالات متحده تولید می‌کند. بدنه و دسته‌ی تمام گیتارهای گودین در کارخانه‌ی اصلی این برند در کبک تولید می‌شود.
گیتار الکتریک، گیتاری است که از پیکاپ برای تبدیل لرزش سیم‌ها به تحریکات الکتریکی استفاده می‌کند. معمول‌ترین نوع پیکاپ‌های گیتار الکتریک از قانون فیزیکی القای مستقیم الکترومغناطیس بهره می‌برند. سیگنال تولید شده توسط یک گیتار الکتریک برای فعال کردن بلندگوهای بزرگ بسیار ضعیف است، به همین دلیل پیش از ارسال آن به اسپیکر باید توسط یک آمپلی‌فایر تقویت شود. از آن‌جا که خروجی گیتار الکتریک یک سیگنال الکتریکی است، به راحتی می‌توان آن را با استفاده از مدارهای الکترونیکی تغییر داد و به صدا رنگ‌های متفاوتی بخشید. به طور معمول از افکت‌های مختلفی نظیر Reverb و Distortion برای تغییر صدای گیتار الکتریک استفاده می‌شود. گیتار الکتریک که در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی برای تقویت صدای گیتار در میان سازهای مختلف گروه نوازندگان سبک جز ابداع شد، امروزه در انواع سبک‌های بلوز، راک و متال ساز اصلی محسوب می‌گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی کالیمبا مدل Sahasrara-BD

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN


ویژگی و مشخصات گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN

تصاویر برای گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN

برچسب های لازم برای گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN |
خرید اینترنتی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN |
مشخصات و قیمت گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک گودین مدل Redline 3 Trans Green Flame MN رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول