راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب دینی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب دینی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب خاکستری در باد اثر فرناز رمضان نیا انتشارات شقایق

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب دینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «عشق خداست» نوشته‌ی «اکنات ایسواران» و ترجمه‌ی «شهرام نقش تبریزی» است. ناشر درباره‌ی کتاب آورده است: «کتاب عشق خداست با پرسشی کاملاً طبیعی آغاز می‌شود: کدام یک از این دو راه بهتر است و من باید رهسپار کدام راه شوم؟ همین پرسش به ظاهر ساده، مفاهیمی عمیق در بردارد، چرا که به نکته‌ای بسیار بنیادین می‌پردازد: ما انسان‌ها چه هستیم و چه می‌توانیم باشیم؟ آیا موجوداتی صرفاً فیزیکی هستیم که مواهب و تجارب جسمانی، نیازهایمان را برآورده می‌سازد، یا این که چیزی فراتر از آنیم؟ آیا موجوداتی هستیم که از اعتقادمان تنها سخن می‌گوییم یا این که آن را در زندگی نیز متبلور می‌کنیم؟ این‌ها پرسش‌هایی نظری نیستند. بلکه بر تمامی جنبه‌های زندگی‌مان اثر می‌گذارند. این تصور که جوهره وجود آدمی چیزی جز ماده نیست، شیوه تربیت ‌ما، روابطمان، رویکردمان نسبت به محیط، و رفاه جسمی و احساسیمان را رقم می‌زند.» در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «اکنون دیگر عادت کرده‌ایم که خواهران این مؤسسه نیکوکاری را در ساری‌های سفید با حاشیه آبی‌رنگ در خیابان‌های خود ببینیم. ولی اول بار که مادر ترزا تصمیم خود را اعلام کرد، سانفرانسیسکو غافلگیر و شگفت‌زده شد. به هر حال، او مادر ترزای کلکته بود نه مادر ترزای سان‌فرانسیسکو. ما می‌دانستیم که جهان سوم به او نیاز دارد ولی این‌جا جهان اول بود و سان‌فرانسیسکو ثروتمندترین شهر در ثروتمندترین ایالت در ثروتمندترین کشور دنیا.» این کتاب را انتشارات «ققنوس» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر 80 برگ کلیپس طرح پرندگان جلد شومیز

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول