راهنمای خرید اینترنتی اسکنر Plustek مدل eScan A150

راهنمای  خرید اینترنتی اسکنر Plustek مدل eScan A150دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسکنر Plustek مدل eScan A150 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسکنر, کالای دیجیتال, ماشین های اداری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ماشین های اداری/اسکنر/

 

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی مدل سولیتر آوا کد 67017

“>

نقد و بررسی اسکنر Plustek مدل eScan A150

محصول مورد نظر شما یعنی اسکنر Plustek مدل eScan A150 در برند اسکنر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

اسکنر «eScan A150» ساخت شرکت «Plustek» به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت دستگاه را برای استفاده روشن کنند. صفحه‌نمایش ۷ اینچی این اسکنر کنترل دستگاه و مدیریت اسناد را بسیار تسهیل می‌کند. استفاده از «eScan» بسیار آسان است. تنها کافی است کابل شبکه را وصل کرده و دستگاه قابل‌استفاده است. نیازی نیست تا برای استفاده از این دستگاه دانش تخصصی داشته باشید و یا کارشناس کامپیوتر باشید. تنها کافی است تا با ۳ مرحله‌ی موجود بر روی صفحه‌نمایش ارتباط برقرار کنید. دکمه‌ی بزرگ «Scan» منتظر شماست. کافی است آن را فشار دهید. اگر نیاز به تغییرات دارید آن‌ها را انجام داده و اسکن را شروع کنید. این اسکنر به کاربر اجازه می‌دهد تا تصاویر اسکن شده را مرور کرده و آن‌ها را تائید کند. در صورت نیاز می‌توانید بر روی آیکن‌های کوچک تصاویر اسکن شده کلیک کنید تا تصویر به‌صورت تمام صفحه‌نمایش داده شود تا آن‌ها را چرخانده و یا Crop نمایید. پس از اسکن کاربر می‌تواند فایل اسکن شده را به ۹ حالت ذخیره کند: USB، شبکه، موبایل، آدرس ایمیل و سرویس‌های ابری (مانند Dropbox، Google Drive، Evernote و غیره).

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکنر Plustek مدل eScan A150


ویژگی و مشخصات اسکنر Plustek مدل eScan A150

تصاویر برای اسکنر Plustek مدل eScan A150

برچسب های لازم برای اسکنر Plustek مدل eScan A150

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکنر Plustek مدل eScan A150 |
خرید اینترنتی اسکنر Plustek مدل eScan A150 |
مشخصات و قیمت اسکنر Plustek مدل eScan A150 |

  راهنمای خرید اینترنتی چکش اس تی اس مدل TP-500 وزن 500 گرم

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسکنر Plustek مدل eScan A150 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول