راهنمای خرید اینترنتی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال

راهنمای  خرید اینترنتی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنالدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/دریل/

 

نقد و بررسی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال

محصول مورد نظر شما یعنی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت BOSCH دریل حرفه‌ای، سبک و پرقدرتی را با نام GBS 10 Professional برای متقاضیان آماتور و حرفه‌ای تولید کرده است. این مدل یک دستگاه با وزن ۱.۵ کیلوگرم و قدرت ۵۰۰ وات است که با برق شهری ۲۳۰ ولت کار می‌کند. سرعت این دستگاه در حالت بدون بار، ۲۶۰۰ دور بر دقیقه است که در حالت کاری، بین ۰ تا ۱۶۱۰ دور بر دقیقه تغییر می‌کند. حداکثر قطر سوراخ‌کاری این دریل در چوب، فلز و مصالح (بتون) به ترتیب ۲۰، ۸ و ۱۰ میلی‌متر است. ابعاد مناسب ۲۶۲×۱۸۰ میلی‌متری و وزن سبک این مدل، امکان انجام کارهای سختی مانند سوراخ‌کاری بتون در ارتفاع را برای کاربر فراهم می‌کند. مدل GSB 10 Professional یک دریل برقی قدرتمند چکشی است که در رده‌ی دریل‌های حرفه‌ای شرکت بوش قرار می‌گیرد.
کسانی که شغلشان کار با دریل در شرایط مختلف کاری مانند کار در ارتفاع، ساختمان‌های در حال ساخت، کارگاه‌ها و کارخانجات صنایع سنگین و مواردی نظیر این است، از دریل‌هایی استفاده می‌کنند که علاوه‌بر قدرت بالا، وزن کم و عمر مفید بیشتری داشته باشند. از دید این اشخاص، یک دریل حرفه‌ای، دستگاهی است که بتوان از آن در هر شرایط به همان شکلی استفاده کرد که در شرایط عادی کاربری دارد. ابعاد کوچک و وزن کم این دستگاه، باعث می‌شود هنگام کار در شرایط سخت، به‌راحتی قادر به جابه‌جایی آن باشیم. با شنیدن نام «دریل حرفه‌ای»، آنچه در ذهنمان مجسم می‌شود، یک دریل با ابعاد بزرگ و وزن بالاست. بدیهی است که ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتر دریل در میزان قدرت آن نقش مستقیم دارند؛ شرکت‌های طراح و تولیدکننده‌ی دریل، با استفاده از تکنیک‌های متنوع سعی کرده‌اند با کم کردن حجم و وزن، یک دستگاه حرفه‌ای و خوش‌دست را در اختیار افراد ماهر یا حتی تازه‌کار قرار دهند.

  راهنمای خرید اینترنتی فرش دستباف سه متری طرح لوزی مدل AA161

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال


ویژگی و مشخصات دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال

تصاویر برای دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال

برچسب های لازم برای دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال |
خرید اینترنتی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال |
مشخصات و قیمت دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دریل بوش مدل GSB 10 پرافشنال رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول