راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

می‌توان « عروسک مدل Hen» را به‌عنوان یک کوسن و یا یک بالشت کوچک برای خواب هم استفاده کرد. این عروسک پارچه‌ای در سه رنگ‌بندی متنوع در سایت دیجی کالا موجود است. طرح پارچه‌ی این عروسک ۱۸ سانتی به‌صورت خال‌دار بوده و بسیار نرم و راحت است. ابعاد و وزن ۴۰ گرمی‌اش، حمل آن را برای کودکان بسیار راحت می‌کند. با توجه به ابعادش می‌توان گفت این مرغ خال‌خالی در گروه عروسک‌های کوچک قرارگرفته است. این عروسک از نوع نرم بوده که برای ردهٔ سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در نظر گرفته‌شده است. عروسک قابلیت حرکت، باز و بسته کردن چشم‌ها و پخش صدا را ندارد. برای شست‌وشوی آن می‌توانید از محلول آب و شوینده‌های ملایم در دمای ۳۰ درجهٔ سانتی‌گراد استفاده کرده و با دست و یا ماشین لباس‌شویی آن را بشویید. مرغ کوچک به دلیل اینکه فاقد اشیا ریز بوده، می‌توان برای نوزادان هم از آن استفاده کرد. “>

نقد و بررسی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک طرح خرس مدل پاندای کونگ فو کار کد 251 ارتفاع 21 سانتی متر

می‌توان « عروسک مدل Hen» را به‌عنوان یک کوسن و یا یک بالشت کوچک برای خواب هم استفاده کرد. این عروسک پارچه‌ای در سه رنگ‌بندی متنوع در سایت دیجی کالا موجود است. طرح پارچه‌ی این عروسک ۱۸ سانتی به‌صورت خال‌دار بوده و بسیار نرم و راحت است. ابعاد و وزن ۴۰ گرمی‌اش، حمل آن را برای کودکان بسیار راحت می‌کند. با توجه به ابعادش می‌توان گفت این مرغ خال‌خالی در گروه عروسک‌های کوچک قرارگرفته است. این عروسک از نوع نرم بوده که برای ردهٔ سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در نظر گرفته‌شده است. عروسک قابلیت حرکت، باز و بسته کردن چشم‌ها و پخش صدا را ندارد. برای شست‌وشوی آن می‌توانید از محلول آب و شوینده‌های ملایم در دمای ۳۰ درجهٔ سانتی‌گراد استفاده کرده و با دست و یا ماشین لباس‌شویی آن را بشویید. مرغ کوچک به دلیل اینکه فاقد اشیا ریز بوده، می‌توان برای نوزادان هم از آن استفاده کرد.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر


ویژگی و مشخصات عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر

تصاویر برای عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر

برچسب های لازم برای عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر |
خرید اینترنتی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر |
مشخصات و قیمت عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل Hen طول ۱۸ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک لوکومتیو للی سایز 2
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول