راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت

راهنمای  خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پایه نگهدارنده گوشی و تبلت/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ماژیک علامت گذار آیهائو مدل قلمی بسته 6 عددی

“>

نقد و بررسی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت

محصول مورد نظر شما یعنی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت در برند پایه نگهدارنده گوشی و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

اهمیت توجه به جلو در هنگام رانندگی، امری است که کمتر کسی را می‌توان یافت که آن را قبول نداشته باشد. معمولا بیشترین عاملی که حواس راننده را از توجه به مقابل پرت می‌کند، کار کردن با گوشی موبایل است. حال زمانی را تصور کنید که گوشی براثر تکان‌های خودرو، به زیر پا یا محلی که دسترسی سختی دارد بیفتد. پایه‌های نگه‌دارنده‌ای که برای استفاده در داخل خودروها طراحی و ساخته‌شده‌اند، تا حد زیادی مانع از کاهش تمرکز راننده می‌شوند. اساس کار این پایه استفاده از نیروی مغناطیسی آهنرباست. جنس آن از پلاستیک سخت است و در محل‌های تماس، روکش‌های لاستیکی دارد. این روکش‌ها برای جلوگیری از ایجاد خط و خش هستند. به‌راحتی و باکمی فشار می‌توان پایه را به پره‌ها دریچه تهویه هوای داخل خودرو متصل کرد. حال می‌توان گوشی را به پایه نزدیک کرد تا به آن متصل شود. برای قرارگیری در حالت افقی، عمودی یا هر زاویه دلخواه، می‌توان پایه را تنظیم کرد. همچنین می‌توان خارج از خودرو، از این پایه برای حالت استند به‌عنوان پایه استفاده کرد. به‌راحتی روی سطح میز تعادل دارد و می‌تواند زاویه‌ای مناسب برای تماشای ویدئو داشته باشد. اما به هماره این محصل دو ورقه نازک آهنی در بسته‌بندی موجود است. به کمک این ورق‌های نازک، و قرار دادن آن‌ها در کاور گوشی، می‌توان گوشی‌هایی که بدنه آهنی ندارند هم به این پایه نگه‌دارنده متصل کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی گلیم دستبافت یک و نیم متری طرح قشقایی کد 55028

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت


ویژگی و مشخصات پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت

تصاویر برای پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت

برچسب های لازم برای پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت |
خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت |
مشخصات و قیمت پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی اسپیگن مدل مگنتیک ایر ونت ماونت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول