راهنمای خرید اینترنتی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst

راهنمای  خرید اینترنتی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburstدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst

محصول مورد نظر شما یعنی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 علاوه بر یک گیتار آکوستیک سایز کامل شامل یک بند گیتار، یک دست سیم اضافه، تعدادی پیک و یک تیونر کروماتیک هم هست. اگر دلتان می‌خواهد ویژگی‌های یک گیتار آکوستیک گران‌قیمت را با هزینه‌ی کمتر در اختیار داشته باشید گیتار آکوستیک CD-60 برای شما ساخته شده است. صفحه‌ی رویی از چوب صنوبر با صدای روشن و درخشان، پشت و کناره‌هایی از جنس چوب ماهون با مقاومت بالا و رزونانس مناسب، دسته‌ی محکم از جنس چوب ناتو، تیونرهای دایکست با روکش کروم، صفحه‌ی انگشت‌گذاری و بریج رزوود و بدنه‌ی دردنات (Dreadnought) جزو ویژگی‌های بسیار خوب CD-60 محسوب می‌شوند. علاوه بر این CD-60 به مش‌بندی تقویتی داخلی با طرح X دندانه‌دار و پیک‌گارد یک‌لایه‌ی مشکی هم مجهز شده است. مش‌بندی دندانه‌دار از مش‌بندی‌های معمول باریک‌تر است و در نتیجه به صفحه‌ی رویی گیتار اجازه می‌دهد به شکلی آزادانه‌تر رزونانس داشته باشد. شیطانک و سدل CD-60 از جنس استخوان مصنوعی Nubone کمپانی گرافتک ساخته شده که موجب بهبود کشش نت، شفافیت و ثبات تنالیته‌ی صدای گیتار آکوستیک می‌شود. روی هم رفته CD-60 از آن دسته گیتارهای آکوستیک است که حتی پس از گذر سالیان و جمع کردن مجموعه‌ای از گیتارهای گران قیمت نیز احتمالا ترجیح خواهید داد همچنان با آن بنوازید.
این ساز از گیتار کلاسیک مشتق شده و برای رسیدن به صدایی بلندتر و روشن‌تر سیم‌های فلزی در آن بکار می‌رود. هر چند اشتباه نیست اگر گیتار کلاسیک سیم نایلونی را نیز یک گیتار آکوستک بخوانیم ولی به طور معمول هنگامی که از گیتار آکوستیک صحبت می‌شود منظور همان گیتار آکوستیک سیم فلزی است. گیتار آکوستیک به طور معمول ۶ سیم دارد و همانند گیتار کلاسیک کوک می‌شود. از دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی تا کنون بیشترین کاربرد گیتار آکوستیک در سبک‌های بلوز، کانتری، بلوگراس، فولک و برخی از ژانرهای موسیقی راک بوده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل 0751 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst


ویژگی و مشخصات پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst

تصاویر برای پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst

برچسب های لازم برای پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst |
خرید اینترنتی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst |
مشخصات و قیمت پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پکیج گیتار آکوستیک فندر مدل CD-60 Sunburst رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول