راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی میلان طرح گاو غواص

راهنمای  خرید اینترنتی کوله پشتی میلان طرح گاو غواصدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی میلان طرح گاو غواص توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, کیف و کوله مدرسه, کیف، کوله و جامدادی, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/کیف، کوله و جامدادی/کیف و کوله مدرسه/

 

نقد و بررسی کوله پشتی میلان طرح گاو غواص

محصول مورد نظر شما یعنی کوله پشتی میلان طرح گاو غواص در برند کیف و کوله مدرسه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تصور یک گاو غواص بسیار خنده‌دار به نظر می‌رسد. دیدن چنین طرحی روی یک کوله‌پشتی ناخودگاه شما را وادار به لبخند زدن می‌کند؛ آن هم اگر این گاو، گاو معروف برند خوش‌نام میلان باشد. جنس شناخته‌شده کوله‌پشتی به همراه اندازه مناسب آن می‌تواند هر والدینی را ترغیب به خرید این کیف برای کودک دبستانی‌اش کند. روی این کوله، تصویر گاوی نقاشی شده است که با تجهیزات غواصی مشغول شنا در زیر آب است. نگاه متعجب او، شاید نشانه‌ی این باشد که خود او هم از غواصی کردن یک گاو متعجب شده است. نقش برجسته موج دریا که با نمد روی کیف چسبانده شده است، به همراه طرح گیاهان دریایی خوش‌رنگ به جذابیت ظاهری کیف اضافه کرده است. جنس بدنه‌ی کوله پشتی از پلی‌استر است. بندهای این کیف به گونه‌ای طراحی شده است، که میتوان آن‌ها را به اندازه‌ی دلخواه کوتاه و بلند کرد. از طرفی در قسمت بالایی کیف هم یک دسته پلی‌استری قرار گرفته است. در این صورت اگر از حمل کیف روی شانه‌های خود خسته شوید، می‌توانید آن را در دست حمل کنید. در دو طرف کیف هم دو جیب زیپی عمودی تعبیه شده است. محفظه‌ی اصلی کوله‌پشتی با ابعاد ۳۲ × ۱۳ × ۳۱ سانتی‌متر مناسب حمل کتاب‌ها و لوازم تحریر مدرسه کودک است.
کوله‌پشتی یکی از انواع محبوب کیف است که اغلب مورد استفاده دانش‌آموزان و کوهنوردان قرار می‌گیرد، با این حال بسیاری از افراد به طور روزمره نیز از آن استفاده می‌کنند. از آن‌جا که کوله‌پشتی‌ به دلیل استفاده مداوم و نحوه حمل آن بر سلامت جسمانی فرد تاثیر مستقیم دارد، باید کمال دقت و توجه را در انتخاب آن به کار برد. البته که امروزه با وجود برندها، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع موجود در بازار این انتخاب بسیار مشکل شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل 9275 کد DR197

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی میلان طرح گاو غواص


ویژگی و مشخصات کوله پشتی میلان طرح گاو غواص

تصاویر برای کوله پشتی میلان طرح گاو غواص

برچسب های لازم برای کوله پشتی میلان طرح گاو غواص

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کوله پشتی میلان طرح گاو غواص |
خرید اینترنتی کوله پشتی میلان طرح گاو غواص |
مشخصات و قیمت کوله پشتی میلان طرح گاو غواص |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی میلان طرح گاو غواص رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول