راهنمای خرید اینترنتی کیت آموزشی مدل ربات

راهنمای  خرید اینترنتی کیت آموزشی مدل رباتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیت آموزشی مدل ربات توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, بازی آموزشی, سرگرمی و آموزشی, فکری و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/فکری و آموزشی/بازی آموزشی/

 

نقد و بررسی کیت آموزشی مدل ربات

محصول مورد نظر شما یعنی کیت آموزشی مدل ربات در برند بازی آموزشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پکیج ۱۴ کاره خورشیدی وسیله ای سرگرم کننده و آموزشی است که با قطعات داخل آن میتوانید ۱۴ ربات جدید که با انرژی خورشید کار میکند بسازید و ساعتها برای کودکان و حتی بزرگسالان ایجاد سرگرمی کنید. این کیت متشکل از قطعاتی است که طبق نقشه راهنما قطعات کیت را به هم متصل کرده و هر بار هرکدام از این ۱۴ ربات را مطابق میل خود انتخاب کرده و میسازید ، سپس با استفاده از سلول های خورشیدی آن را به حرکت در می آورید. با استفاده از نقشه راهنما به سادگی کار مونتاژ را میتوان انجام داد. کیت ۱۴ در ۱ ربات های خورشیدی تنها یک اسباب بازی یا وسیله سرگرمی نیست، بلکه یک کیت آموزشی برای کودکان و نوجوانان است که قوه تجسم، تحلیل هندسه فضایی و خلاقیت ذهنی آنها را بر می انگیزد. با استفاده از بروشور راهنمای این بازی، کودکان می توانند قطعات را به ۱۴ شیوه متفاوت سر هم کرده و و ۱۴ مدل روبات متحرک در خشکی و آب را خلق کند. برای سرهم کردن این قطعات احتیاج به هیچگونه چسب یا پیچ و… نیست. تنها کافیست قطعات را سرهم کرده و سپس بدون نیاز به باتری یا آداپتور و فقط با نیروی خورشیدی آنان را مقابل چشم خود به حرکت درآورید. در جایی که به به نور مستقیم خورشید دسترسی ندارید این روبات با روشنایی لامپ های معمولی نیز انرژی مورد نیاز خود را بدست می آورد. خلاقیت و نو آوری را از کودکی به فرزندانمان بیاموزیم.

  راهنمای خرید اینترنتی پیت ماس مزرعه سفید مدل اسفاگنوم حجم 3 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیت آموزشی مدل ربات


ویژگی و مشخصات کیت آموزشی مدل ربات

تصاویر برای کیت آموزشی مدل ربات

برچسب های لازم برای کیت آموزشی مدل ربات

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیت آموزشی مدل ربات |
خرید اینترنتی کیت آموزشی مدل ربات |
مشخصات و قیمت کیت آموزشی مدل ربات |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیت آموزشی مدل ربات رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول