راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021

راهنمای  خرید اینترنتی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, کیسه خواب, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/کیسه خواب/

 

نقد و بررسی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021

محصول مورد نظر شما یعنی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021 در برند کیسه خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیسه خواب یک نفرهایزی کمپ مدل Chakra، یکی دیگر از کیسه خواب های مستطیل شکل تولید شده توسط این برند بوده که دارای طراحی ساده و در حین حال زیبایی می باشد. در سفر به دلیل نبود امکانات کافی برای خوابیدن استفاده از کیسه خواب ها می تواند بهترین انتخاب برای خوابی آسوده و راحت باشد. ما در اینجا به معرفی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra می پردازیم که گزینه ای ایده آل و مناسب برای شما در سفر، طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و …می باشد. این کیسه خواب مناسب برای استفاده در فصول تابستان و بهارمی باشد و جزو کیسه خواب های خنک محسوب می شود.
کیسه خواب مدل Chakra بسیار سبک و دارای یک لایه است که جنس رویه و پوشش داخلی آن از پلی استر ۱۷۰T می باشد. داخل کیسه خواب با ۱×۱۵۰ g/m2 پلی استر فایبر پر شده است که بسیار نرم و لطیف می باشد و خواب آرام و دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد. زیپ کیسه خواب ایزی کمپ، L شکل و سرتاسری بوده که می توان هنگام استفاده درفضای باز و هوای گرم زیپ را کامل باز کرده و از آن به عنوان پتو استفاده نمود. طراحی این محصول به گونه ای است که در قسمت گردن و شانه ها مجهز به بندهایی می باشد که می توانید با کشیدن آن ها کیسه خواب را تنگتر کرده تا از نفوذ سرما جلوگیری نمایید. کیسه خواب ایزی کمپ دارای یک کاور بوده که علاوه بر اینکه بسته بندی آن را آسان نموده است، از آسیب رسیدن به کیسه خواب جلوگیری کرده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر لغت مشایخ طرح خرس پاندا کد 9519

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021


ویژگی و مشخصات کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021

تصاویر برای کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021

برچسب های لازم برای کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021 |
خرید اینترنتی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021 |
مشخصات و قیمت کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب ایزی کمپ مدل Chakra کد F2021 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول