راهنمای خرید اینترنتی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵

راهنمای  خرید اینترنتی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات طلا زنانه, گردنبند طلا زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات طلا زنانه/گردنبند طلا زنانه/

 

نقد و بررسی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵

محصول مورد نظر شما یعنی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵ در برند گردنبند طلا زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ریسه گالری در طراحی و ساخت گردنبند طلا زنانه اوپال ماه علاوه بر استفاده از طلا، از سنگ اوپال هم بهره برده است. این گردنبند که پلاک آن از سنگ اوپال است مناسب برای خانم‌ها بوده و زنجیری به طول ۴۰ سانتی‌متر دارد. همچنین اندازه‌ی پلاک اوپال این محصول ۱ سانتی‌متر می باشد. خانم‌هایی که به سایر فلزات حساسیت دارند، می‌توانند بدون نگرانی، در تمام طول روز این گردنبند را به گردن‌شان بیاندازند. همراه داشتن زیورآلات با سمبل ماه نوعی اقتدار و اعتماد به نفس به شما خواهد داد. جواهری که سمبل ماه و هلال را با خود حمل می‌کند، گویی نشانه‌هایی از قدرت های پاک جهان هستی را به شما هدیه می‌دهد. ادبیات هر ملت، آیینه‌ی فرهنگ هر ملتی هست. در ادبیات ما، چهره‌ی معشوقه و زنان و دختران زیبارو را به ماه تشبیه می‌کردند. سنگ اوپال یک سنگ قیمتی و کمیاب است که ۹۷ درصد منابع آن از استرالیا تامین می شود. افسانه‌های زیادی در رابطه با این سنگ زیبا وجود دارد که یکی از آنها به این شکل است که، یونانیان باستان اعتقاد داشتند خداوند با رنگین کمانی برای صلح و دوستی به زمین آمد و سنگهایی که با پاهای او برخورد داشتند به این رنگ درآمدند.شاید جالب باشد بدانید که امواج و عناصر موجود در طبیعت، جذب افراد می شوند و بر انرژی های درونی آن ها و سطح فعالیت شان تاثیر چشمگیری می گذارند. اوپال در حقیقت یک نوع ماده معدنی است که تکه های کوچک سیلیس موجود در آن، به دلیل شکست نور به این شکل درآمده و نقاط نورانی و درخشانی را در آن ایجاد کرده اند. به همین خاطر اگر زاویه دیدتان را تغییر دهید این نقاط درخشان محو و یا ظاهر می شوند. از خواص این سنگ می توان به ایجاد احساس شادی و از بین افسردگی اشاره کرد. همچنین این سنگ موجب ایجاد احساس آرامش می شود. طلا هم بدلیل جذابیتی که برای خانم ها دارد همیشه می تواند انتخاب درستی برای آنها باشد. قطعا یکی از بهترین لحظات برای خانم ها زمانی است که هدیه ای از جنس طلا دریافت می کنند. خواص طلا کم نیست و جذابیتی هم اضافه میکند باعث شده تا در گردنبند طلا زنانه اوپال ماه از این فلز ارزشمند استفاده کنیم. استفاده‌ی روزانه از طلا، به کاهش تپش قلب و کنترل فشار خون کمک می‌کند. هم‌چنین طلا در شادابی روح و سلامت، تاثیر به سزایی می‌گذارد. این فلز به خاطر طبیعت گرمی که دارد به قلب نیرو می‌بخشد و باعث تقویت روند فع

  راهنمای خرید اینترنتی نیم بوت مردانه مدل VB1-Br

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵


ویژگی و مشخصات گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵

تصاویر برای گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵

برچسب های لازم برای گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵ |
خرید اینترنتی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵ |
مشخصات و قیمت گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه ریسه گالری مدل ۵۱۲۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول