راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل BFL-SOL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro Max

“>

نقد و بررسی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید در جلسه‌ای رسمی یا کلاس‌های دانشگاه از نکات مهم، روی گوشی خود یادداشت‌برداری کنید. یا بخواهید گشت‌وگذار در اینترنت را با صفحه‌ی نمایشی بزرگ تجربه کنید. البته تجربه‌ی بازی‌های fullHD در نمایشگر بزرگ‌تر هم وسوسه‌برانگیز است. گوشی «آلکاتل هیرو ۸۰۲۰D دو سیم‌کارت» (Alcatel Hero 8020D) می‌تواند پاسخ مناسب به نیاز‌هایی از این جنس باشد. اندازه‌ی بزرگ ۶.۰ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۳۶۷ پیکسل بر هر اینچ، فن‌آوری IPS ، لایه‌ا‌ی محافظ در برابر عرق برای محافظت‌اش و امکان یادداشت‌برداری به کمک قلم استایلوس از ویژگی‌های نمایشگر این گوشی خوش‌ساخت‌ هستند. هیرو با توجه به این نمایشگر بزرگ ابعاد مناسبی دارد. ۱۵۸میلی‌متر طول، ۸۰ میلی‌متر عرض و در حدود ۸.۵ میلی‌متر ارتفاع ابعاد کاملا مناسبی برای یک گوشی ۶.۰ اینچی به نظر می‌رسند. این گوشی که از جنس پلاستیک ساخته‌شده با توجه با باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش فقط ۱۷۸ گرم وزن دارد. در این گوشی از تراشه‌ی میان رده‌ی شرکت مدیاتک مدل MT6589 استفاده شده است. روی این پردازنده علاوه بر ۲ گیگابایت رم، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با معماری کورتکس A7 و قدرت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR SGX544 قرار دارند. از نقاط ضعف این گوشی می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی که قابلیت افزایش هم ندارد و استفاده از اندروید ۴.۲ به عنوان سیستم‌عامل اشاره کرد. هیرو از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۳G پشتیبانی می‌کند. البته در این گوشی امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم وجود دارد. برای مکان‌یابی هم این گوشی به فن‌آوری‌های A-GPS و GLONASS مجهز شده است. دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برای هیرو در نظر گرفته‌شده‌اند. در کنار دوربین اصلی هم فلشی از نوع LED قرارگرفته است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل NHD-329 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J7 2015/ J700 / J7 Core به همراه پایه نگهدارنده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت

تصاویر برای گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل آلکاتل مدل Hero 8020D دو سیم کارت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول