راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

  راهنمای خرید اینترنتی چشم بند مدل Good Night14

“>

نقد و بررسی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

گوشی‌های شرکت «فلای» (Fly) از تازه‌واردین در بازار گوشی‌های همراه کشور هستند. دفتر مرکزی این شرکت در انگلیس و محصولاتش به منظور عرضه به کشورهای آسیایی طراحی و ساخته می‌شوند. گوشی «فلای هریزن۲» (Fly Horizon 2) یکی از گوشی‌های پایین‌رده‌ی این شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده و نزدیک به ۱۲ میلی‌متر ضخامت و ۹۹ گرم وزن دارد. نمایش‌گری ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در۴۸۰ پیکسل و تراکم ۱۶۵پیکسل بر هر اینچ برای فلای هریزن۲ در نظر گرفته شده است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند از شبکه‌ی ۲G به عنوان شبکه‌ی ارتباطی استفاده کند. از دیگر فن‌آوری‌های ارتباطی در هریزن۲ می‌توان به Wi-Fi، بلوتوث و رادیوی FM اشاره کرد. سخت‌افزار فلای هریزن۲ را تراشه‌ی مدیاتک مدل MT6571 که شامل پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای کورتکس A7 با قدرت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی مالی ۴۰۰ می‌شود، به همراه ۲۵۶ مگابایت رم و ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌اند. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن ۱.۳مگاپیکسل ثبت کند. این گوشی به سیستم‌عامل اندروید جلی‌بین نسخه‌ی ۴.۲ مجهز شده است. یک باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای هریزن۲در نظر گرفته شده که قابلیت تعویض توسط کاربر را دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل Z1568 مناسب برای گوشی موبایل ال جی V20

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت

تصاویر برای گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل Horizon IQ434 دو سیم کارت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول