راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

  راهنمای خرید اینترنتی عروسک طرح دختر مدل kalut 6517 ارتفاع 40 سانتیمتر

“>

نقد و بررسی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

گوشی‌های شرکت «فلای» (Fly) از تازه‌واردین در بازار گوشی‌های همراه کشور هستند. دفتر مرکزی این شرکت در انگلیس و محصولاتش به منظور عرضه به کشورهای آسیایی طراحی و ساخته می‌شوند. گوشی «فلای EON» (Fly EON) تنها گوشی فاقد سیستم‌عامل‌ این شرکت که همراه با کی‌برد فیزیکی عرضه شده است. گوشی فلای EON از جنس پلاستیک ساخته شده و نزدیک به ۱۳ میلی‌متر ضخامت و ۸۵ گرم وزن دارد. نمایش‌گری ۱.۷ اینچی با فن‌آوری TFT و رزولوشن ۱۲۸ در۱۶۰ پیکسل برای فلای EON در نظر گرفته شده است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند تنها از شبکه‌ی ۲G به عنوان شبکه‌ی ارتباطی استفاده کند. از دیگر فن‌آوری‌های ارتباطی در EON می‌توان بلوتوث و رادیوی FM اشاره کرد. برای فلای EON 32 مگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است. البته امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم ۸ گیگابایت در این گوشی وجود دارد. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن VGA ثبت کند. از دیگر قابلیت‌های کاربردی در این گوشی می‌توان به امکان استفاده از فلش به عنوان چراغ‌قوه اشاره کرد. یک باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای EON در نظر گرفته شده که قابلیت تعویض توسط کاربر را دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی پیراهن پسرانه مدل 1340

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت

تصاویر برای گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل فلای مدل EON DS-107D دو سیم کارت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول